Heybooster, e-ticaret şirketlerinin dijital pazarlama verilerini analiz ederek, bu verileri iş planlarına ve somut aksiyonlara dönüştüren bir analitik platformdur. Pazarlama kanallarına (Google Analytics, Facebook ads, Google ads, Search Console gibi) bağlanarak yüzlerce metriği inceleyen bu platform, metrikler arasındaki ilişkileri analiz edip, elde edilen bilgilerle müşterilerine değerli içgörüler sunar.
Kuruluş ve Gelişim
Heybooster, 2019 yılının Ağustos ayında Şahin Seçil ve Neslihan Emikoğlu tarafından kurulmuştur. İlk yatırımını 2020 yılının Kasım ayında Startup Wise Guys‘tan alan girişim, o zamandan bu yana sürekli olarak büyümüş ve gelişmiştir. Platform, AI-powered eCommerce Analytics Platform olarak bilinir ve e-ticaret şirketlerine yönelik pazarlama stratejileri geliştirme konusunda yardımcı olur.
Uluslararası Faaliyetler ve Yatırımlar
Bugüne kadar 2 bin 200‘ü aşkın kullanıcıya ulaşan Heybooster, aldığı yatırımlarla hem ürün gamını genişletmekte hem de global pazarlarda, özellikle ABD ve Birleşik Krallık gibi önemli e-ticaret pazarlarında etkinliğini artırmaktadır. Shopify başta olmak üzere çeşitli e-ticaret altyapılarıyla entegrasyonlarını artırarak kullanıcılarına daha geniş bir hizmet yelpazesi sunmaktadır.
Heybooster‘ın son yatırım turu, LEAP Investment liderliğinde gerçekleşmiş olup, bu turda Lima Ventures, Aegean Ventures, melek yatırımcılar Murat Tora, Burak Dayıoğlu ve Angel Effect’ten Serdar Arıkan ve Kaan Bingöl gibi isimler de yer almıştır. Bu yatırımlar, şirketin hem teknolojisini geliştirmesine hem de uluslararası alanda daha rekabetçi bir konuma gelmesine olanak tanımaktadır.