Çevrim içi halkla ilişkiler hizmeti sağlayan B2Press, 2024 yılında cirosunu avro bazında yüzde 90 artırarak finansal büyümesini önemli ölçüde sürdürdüğünü duyurdu. Şirketten yapılan açıklamada, dünya genelinde 2 binden fazla basın bülteni ve özel haber dağıtımı gerçekleştirildiği belirtildi. Türkiye’de ise şirket, lira bazında yüzde 150 oranında ciro artışı kaydederek 1500’ün üzerinde basın bülteni ve özel haber gönderimi yaptı.
2016 yılında kurulan ve dünya çapında bir servis modeli geliştiren B2Press, 50’yi aşkın ülkede 25’ten fazla iş ortağıyla iş birliği yaparak, müşterilerinin hedef kitlesine ulaşmalarına olanak tanıyor. B2Press, Türkiye’deki hizmetlerini Eczacıbaşı VitrA, SAP Türkiye, KoçZer, Daikin, Gate.TR, Pastel, ikas, NTT DATA Business Solutions Türkiye, CoinTR, Seramiksan, Teyit, TUDEM, WhiteBIT gibi birçok sektör lideri markaya sağlıyor.
B2Press, yurt dışındaki faaliyetlerinde de dikkat çekici bir performans sergiledi. Şirketin uluslararası cirosu, 2024’te avro bazında yüzde 61 oranında artarken, dağıtılan 500’den fazla basın bülteninin yüzde 29’u Ortadoğu ülkelerine ulaştı. Bu bölgeyi yüzde 13 ile ABD, yüzde 9 ile Avrupa ülkeleri ve yüzde 8 ile Birleşik Krallık takip etti. Şirketin hizmet verdiği küresel müşteriler arasında Emaar, Flying Tiger, Fibabanka, Hankook, The Stevie Awards, Bitget, Devexperts, True Global Ventures, Terramaster, Al-Futtaim Group gibi önemli kuruluşlar yer aldı.
B2Press Yönetici Ortağı Ediz Tokabaş, yaptığı açıklamada, “Global çaptaki güçlü medya ağımızla müşterilerimizin sesini hedef kitlelerine ulaştırırken, temellerini 9 yıl önce attığımız iş modelimizi durmadan geliştirdik ve büyümeye devam ettik. 2024’te müşteri sayımız, yüzde 30 artış göstererek 750’yi aştı.” ifadelerini kullandı. Tokabaş, bu büyüme ivmesini sürdürmek için şirketin operasyonel süreçlerini optimize etmeye yönelik yeni projeler geliştirdiklerini de belirtti.
2024 yılı hedefleri arasında müşteri ilişkileri yönetimini daha verimli hale getirecek olan B2Press Business platformunun hayata geçirilmesi ve iki yeni ülkede yerel ekiplerin oluşturulması bulunuyor. Şirket ayrıca, Türkiye’deki faaliyetlerini İstanbul merkezli yürütürken, Amsterdam ve Utrecht şehirlerindeki ofislerinden Avrupa’ya yönelik hizmetlerini daha da geliştirmek için adımlar atmayı planlıyor.