Arzum Ticaretten Sorumlu Genel Müdürü Serhan Giray, şirketin global marka olma hedefleri doğrultusunda bölgesel pazarlardaki etkinliklere büyük önem verdiklerini belirtti. Bu kapsamda Arzum OKKA’nın, 21-23 Ocak tarihleri arasında Dubai’de düzenlenen World of Coffee Dubai 2024 Fuarı’na katılarak, Türk kahvesi kültürünü dünyaya tanıttığını açıkladı.
Fuarda OKKA ailesinin tüm üyeleriyle birlikte yer alan Arzum, katılımcılara serinin yeni ürünleri aracılığıyla çeşitli kahve deneyimleri sundu. Şirketin Ticaretten Sorumlu Genel Müdürü Serhan Giray, Orta Doğu ve Kuzey Afrika pazarının Arzum için önemli bir bölge olduğunu vurgulayarak, şu açıklamalarda bulundu: “Uzun yıllardır bulunduğumuz Orta Doğu pazarında birçok ürün serisiyle tanınıyoruz. Türk ve Orta Doğu kültürlerinin Türk kahvesine olan sevgisi, markalarımızın ve ürün serilerimizin tanınırlığı açısından önemli bir etken.”
Arzum OKKA markasının Türk kahvesi ve genel kahve kültürüne getirdiği yenilikler, inovatif özellikler ve sunulan deneyimle bölgede başarı elde ettiklerini belirten Giray, bu başarının arkasında kullanıcı taleplerini doğru okuma yeteneklerinin büyük rol oynadığını ifade etti.
Arzum Ticaretten Sorumlu Genel Müdürü Serhan Giray, “Bölgedeki başarımızın temelinde; Arzum OKKA’nın Türk kahvesine ve kahveye getirdiği yenilikler, sunduğu inovatif ayrıcalıklar ve yaşattığı deneyimi eklemeliyim. Uzun yıllar boyunca pazarda yer almamız sebebiyle kurduğumuz ticari ve insani ilişkiler, bölge halkını, kullanıcı taleplerini çok iyi okumamızın bu başarıya katkısı büyük” şeklinde değerlendirmede bulundu.
Serhan Giray, şirketin öncelikli hedefinin bir bölgede olmak ya da belirli bir tanınırlığa ulaşmak olmadığını, asıl amaçlarının bulundukları bölgede sürdürülebilir büyüme, pazar payını koruma ve artırma olduğunu vurguladı.
Uluslararası fuarlara katılımın marka için büyük değer taşıdığını belirten Giray, “Global marka olma hedeflerimiz önceliğinde bölgesel hedeflerimizi de gerçekleştirme adına, bulunduğumuz pazarlarda düzenlenen yerel ve uluslararası fuarlara katılımı oldukça önemsiyoruz” dedi. Arzum Ticaretten Sorumlu Genel Müdürü Serhan Giray, World of Coffee Dubai 2024 Fuarı’nın bölgedeki pazar paylarını güçlendirmek, istikrarı korumak, daha fazla kullanıcıya ulaşmak ve yeni işbirlikleri geliştirmek adına büyük bir fırsat olduğunu belirtti.
Ayrıca, “Her yıl birçok ilk ve yenilikle geldiğimiz fuardan hem ticari hem de insani ilişkiler anlamında oldukça güzel dönüşlerle ayrılıyoruz. Bu dönüşlerin yakın zamanda bölgedeki konumumuz, pazar payımız, bölgeye sunacağımız yeni ürünlerin satış rakamları gibi finansallarımıza etki eden birçok kritere olumlu yansıyacağına inanıyoruz” şeklinde konuştu.
Arzum OKKA’nın, World of Coffee Dubai 2024 Fuarı’nda Türk kahvesi kültürünü başarıyla temsil ettiği ve yeni ürünleriyle dikkat çektiği belirtilirken, şirketin global arenada adını duyurma çabalarının devam edeceği vurgulandı.