Ariş Pırlanta, “İçimizdeki Cevher” konseptiyle Glens İstanbul’da düzenlediği bir buluşmada, mücevher sektöründeki 117 yıllık deneyimiyle dikkat çekti. Ariş Pırlanta’nın Satış ve Pazarlama Direktörü Eda Güzeliş’in liderliğinde gerçekleşen toplantıda, 2024 yılına dair öngörüler ve markanın gelecek atılımları masaya yatırıldı.
Ariş Pırlanta’nın zengin koleksiyonları arasında yer alan 16 özel tasarım koleksiyonu, her biri farklı temalara ve hikayelere sahip. Marka, 2024 yılında “yüksek mücevher” koleksiyonlarından “minimalizm” akımına kadar geniş bir yelpazede moda trendlerine odaklanmayı planlıyor.
Gelecek yılın mücevher trendlerine dair öne çıkan başlıklardan ilki, renkli taşlar ve doğa temalı mücevherler. Zümrüt, safir, yakut, sitrin ve topaz gibi değerli taşlar, klasikten moderne tüm tasarımlarda renk paletlerine hayat veriyor. Doğadan ilham alan tasarımlar, deniz temaları, yapraklar ve çiçeklerle bezenmiş mücevherlerle 2024’te de moda olmaya devam edecek.

Minimalizm ve çok yönlü takılar da öne çıkan bir diğer trend. Modern dünyada hikayesi olan, fonksiyonel ve günlük yaşamda kullanılabilir takılar, Ariş Pırlanta’nın minimalizm akımı doğrultusundaki tasarımlarında önemli bir yer tutuyor. Pırlanta takılar, artık sade giysilerle bile mükemmel bir uyum sağlayacak modern ve spor tasarımlarla buluşuyor.
Dönüştürülebilir takılar da mücevher dünyasında kendine sağlam bir yer ediniyor. Minimalizm akımının bir yansıması olarak esneklik ve işlevsellik ön plana çıkarken, kolyeye dönüşebilen yüzükler, bileklik olarak kullanılabilen kolyeler ve çıkarılabilir öğelere sahip küpeler, kullanıcılarına çeşitli seçenekler sunuyor ve kişisel tarzın ifadesine katkıda bulunuyor.
Teknolojinin ilerlemesiyle birlikte mücevher sektöründe de yenilikler yaşanıyor. Artırılmış Gerçeklik (AR), internet üzerinden mücevher araştırma ve alışverişin yaygınlaştığı bir dönemde markaların sanal ortamda mücevherleri gerçekçi bir şekilde sunmalarına olanak tanıyor. Ariş Pırlanta da bu trende uyum sağlayarak AR sistemlerini kullanmaya başladı.
Ariş Pırlanta’nın mücevher sektöründeki 100 yıllık köklü geçmişi, Yüz Yıllık Markalar Derneği tarafından resmi olarak tescillendi. Bu önemli başvuru, Ariş’in 1900’lü yılların başlarına uzanan zengin mirasını ve marka değerini bir kez daha vurguluyor.