Aras Kargo, bu yıl düzenlenen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödüllerinde üst üste dördüncü kez “Kargo Sektörünün En İtibarlı Markası” ödülüne layık görüldü. Pazarlama ve müşteri deneyimi alanında hayata geçirdiği projelerle dikkat çeken şirket, elde ettiği bu başarıyla sektöründeki yerini sağlamlaştırdı.
Ödül süreci, Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasının sonuçlarına dayanıyor. Araştırmada, Türkiye’nin 12 ilinde 1200 kişiyle yüz yüze yapılan görüşmeler sonucunda belirlenen 70 farklı kategoride, yıl içinde itibarını en çok artıran markalar ödüllendirildi.
Konuya ilişkin açıklamada bulunan Aras Kargo Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Billur Burkutoğlu, bu ödüle layık görülmelerinin tüm ekiplerinin ortak çabasıyla mümkün olduğunu vurguladı. Burkutoğlu, “Marka bilinirliği ve tavsiye skoru kriterlerine dayanan bir araştırmada, Aras Kargo olarak dördüncü kez ödüle layık görülmenin, çalışmalarımızın görünür olmasının ve karşılık bulmasının mutluluğunu taşıyoruz” dedi.
Aras Kargo’nun pazaryerleri ve e-ticaret alanında yaklaşık 200 milyon adrese teslimat gerçekleştirdiğine işaret eden Burkutoğlu, bu geniş hizmet ağının marka bilinirliği ve güven skorlarının artmasında etkili olduğuna dikkat çekti. Aras Kargo, değişen müşteri ihtiyaçlarına uygun olarak kişiselleştirilmiş teslimat çözümleri geliştirmeye odaklanıyor. “Aras Rotalama Platformu” gibi hizmetlerin sunduğu kolaylıklarla müşteriler, teslimat süreçlerini daha verimli şekilde yönetebiliyor.
Burkutoğlu, müşterilerin gönderilerini takip edebildiği ve gerektiğinde teslimat adresi veya zamanını değiştirebildiği bu yenilikçi uygulamaların, müşteri memnuniyetini artırmada önemli rol oynadığını ifade etti. Öne çıkan uygulamalar arasında “Durak Durak Takip”, “Aras Burası” ve “Esnaftan Gönder” gibi hizmetler yer alıyor.
Şirketin sosyal sorumluluk projelerine de değinen Burkutoğlu, sporun birleştirici gücünü toplumsal faydaya dönüştürdüklerini belirtti. Aras Kargo Kadın Voleybol Takımının kuruluşuyla özellikle kadın sporcuların gelişimine katkı sağlamayı hedeflediklerini vurgulayan Burkutoğlu, bu girişimi çocuklara spor sevgisi aşılamak ve fırsat eşitliği yaratmak amacıyla desteklediklerini söyledi.
Hatay’da soğan torbalarından yaptıkları fileyle voleybol oynayan çocukları İzmir’deki maçlarına davet ettiklerini hatırlatan Burkutoğlu, bu tür girişimlerin toplumsal olumlu etkiler yarattığını ve farklı platformlarda takdir gördüklerini dile getirdi. Uzun vadeli hedefler arasında ise spor okulu açarak yeni milli sporcular yetiştirmek yer alıyor.