Anadolu Grubu çalışanlarının özgürce yaratıcı fikirlerini sunabildiği, tüm şirketlere katma değer sağladıkları inovasyon platformu Bi-Fikir, bu yıl 9. kez final heyecanını yaşadı. “Fikrin Yolu Bir” temasıyla düzenlenen Bi-Fikir sürecinde, 13 proje finale kalarak Anadolu Efes Spor Kulübü’nde düzenlenen Bi-Fikir Festivali’nde oylandı. “Yeni Ürün & Hizmet”, “Sürdürülebilirlik & İnsan”, ve “Dijitalleşme & Verimlilik” kategorilerinde birincilik ödüllerini sırasıyla Migros, Anadolu Isuzu (2 projede), ve Anadolu Isuzu kazandı.
Anadolu Grubu çalışanlarının yaratıcı fikirlerini özgürce sunabildikleri, fikirleriyle tüm Grup şirketlerine katma değer sağladıkları inovasyon platformu Bi-Fikir’de 9. kez final heyecanı yaşandı. Bu yıl “Fikrin Yolu Bir” ana temasıyla gerçekleşen Bi-Fikir sürecinde, yarışan projeler önceki yıllardan farklı olarak 3 yeni kategoride değerlendirildi. Finale kalan 13 proje, Anadolu Efes Spor Kulübü’nde düzenlenen Bi-Fikir Festivali katılımcıları tarafından oylandı. “Yeni Ürün & Hizmet” kategorisinde Kolajem projesi ile Migros; “Sürdürülebilirlik & İnsan” kategorisinde Mesleki Gelişim Programı projesi ile Anadolu Isuzu; “Dijitalleşme & Verimlilik” kategorisinde ise V2X Bağlantılı Araçlar projesi ile Anadolu Isuzu birincilik ödüllerine hak kazandı.
FIRSATLARI ÖNGÖRENLER YARINI TASARLAR
Anadolu Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tuncay Özilhan, Bi-Fikir Festivali’nde yaptığı konuşmada, Grubun “Anadolu’dan Yarınlara” sürdürülebilirlik stratejisinde ‘İşin Yarını’ ile ilgili odak alanlarından biri olan ‘Yarın için Dijitalleşme ve İnovasyon’da “Fırsatları öngörenler, yarını tasarlar” dediklerine dikkat çekti ve sözlerine şöyle devam etti: “İşte Bi-Fikir’de tam olarak yapmaya çalıştığımız şey bu. Doğanın, insanımızın ve işimizin yarını için yapabileceğimiz çok şey var. Hızla değişen beklenti ve ihtiyaçları, küresel eğilimleri ve gelişmeleri yakından izlememiz, doğru okumamız gerekiyor. Teknolojik dönüşüm hızla sürerken, rakiplerimizden ayrışmamız, rekabette öne çıkmamız için hizmet verdiğimiz her alanda müşteri beklentilerini çok iyi anlamalı, trendler ve fırsatlar konusunda öngörülü olmalıyız. Her değişim ya da gelişmenin yepyeni fırsatlar getirebileceğini, büyük sorunların bile fırsata dönüştürülebileceğini unutmadan hareket etmeliyiz. Kalite ve verimlilik artışının, sürdürülebilirliğin, dijital trendlerin, yeni teknolojilerin, fayda odaklı ortak değer yaratan çözümlerin her daim en yakın takipçisi olmalı ve peşinde koşmalı, hatta öncüsü olmalıyız.”
2 BİN 600 PROJE HAYATA GEÇİRİLDİ
Bi-Fikir inovasyon programının 9. yılında, yapılan çalışmalarla toplamda 45.500 fikre ulaşıldı. Toplam 7.300 hızlı uygulama ve 2.600 proje hayata geçirildi. 2015’te Türkiye’de başlayan çalışmalar Anadolu Grubu’nun tüm yurtdışı şirketlerine ve son 5 senedir de Türkiye’deki tüm üniversitelere açıldı.