Stablex Bilişim Teknoloji A.Ş., 2021 yılında Türkiye‘de kurulan ve blokzinciri teknolojileri ile kripto varlıklar üzerine odaklanan bir teknoloji şirketi olarak, Ak Yatırım Menkul Değerler A.Ş. tarafından güçlendirildi. 2023 Mayıs’ında gerçekleşen hisse devri sonrasında Stablex, Ak Yatırım ailesinin bir parçası haline gelmiş bulunuyor. Bu birleşme, şirketin Türkiye‘deki kripto para sektöründe daha da güçlenerek yenilikçi ve lider bir platform olma yolunda ilerlemesini sağlıyor.
Ak Yatırım‘ın sektördeki deneyimi ve gücüyle birleşen Stablex, müşteri memnuniyetini öncelikli hedef olarak belirleyerek, kullanıcılarına güvenilir ve hızlı bir biçimde kripto para alım satım işlemleri yapma imkânı sunuyor. Şirket, bu hedef doğrultusunda yatırımcılarına son teknoloji işlem platformları üzerinden hizmet veriyor.
Stablex‘in mobil uygulaması üzerinden Türk Lirası ile kolayca kripto para alım-satım işlemleri gerçekleştirilebiliyor. Kullanıcılar, istedikleri miktarı girerek tek tıkla bu işlemleri tamamlayabiliyorlar. Ayrıca, Akbank hesaplarından 7/24 Türk Lirası yatırma ve çekme işlemleri mümkünken, diğer tüm bankalardan ise resmi tatiller haricinde 09.00 – 16.45 saatleri arasında para transferi yapılabiliyor. FAST limitleri dahilinde ise Türkiye‘deki tüm bankalardan Türk Lirası yatırma işlemleri 7/24 gerçekleştirilebiliyor.
Ayrıca Stablex, dikkat çekici reklam kampanyalarıyla da adından söz ettiriyor. Bu reklam filmleri, günlük yaşantımızda gösterdiğimiz özenli davranışları kripto para yatırımları ile bağdaştırıyor. Örneğin, “Aracını Park Ederken Her Zaman Temkinli Olanlar” başlıklı reklam filmi, temkinli davranışı ve Stablex‘te yatırım yapmayı eşleştiriyor. Benzer şekilde, “Dışarı Çıkarken Elektrik Fişlerini Prizden Çıkartanlar” ve “Ev Kapısı Kapandı mı Diye İkinci Kez Kontrol Edenler” gibi diğer reklamlar da günlük hayatta gösterilen dikkatli ve özenli tutumları, kripto para yatırımlarına aktarmanın önemini vurguluyor.
Stablex, bu reklam filmleriyle Türkiye‘deki kullanıcılara hitap ederken, onların günlük hayattaki bilinçli tercihlerini yatırımlarına da yansıtmaları için çağrıda bulunuyor. Bu strateji, müşterilerin kendilerini daha yakın hissetmelerini ve platforma olan güvenlerini artırmayı hedefliyor.